به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سید حامد عاملی با بیان اینکه این میزان بازرسی در 20 روز گذشته توسط 35 اکیپ انجام شده شده است، گفت: در این مدت 313 شکایت مردمی نیز در این استان بررسی شده که عمده شکایات از نحوه فروش نان، پوشاک و لوازم برقی و الکترونیکی بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه زمان پاسخگویی به شکایات متناسب با موضوع و حساسیت آن است، افزود: شکایات حساس با شاکی خصوصی نهایت تا یک ساعت و سایر موارد نهایت تا 48 ساعت بررسی می شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته چهار هزار و 976 شکایت مردمی به ثبت رسیده بود، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار و 710 مور متخلف شناخته شده بود.
عاملی با بیان اینکه در سال گذشته 15 هزار و 330 بازرسی نوبتی انجام شده و 995 مورد تخلف نیز گزارش شده است، گفت: رقم تخلفات ثبت شده بازرسی دو میلیارد و 783 میلیون و 403 هزار ریال است.
\n
انتهای پیام/